4 августа 2015 г.

Գյուղացին և ազնվատոհմիկները

Մայրաքաղաքից հեռու մի գյուղում ապրում էր մի հողագործ: Իր կյանքում այնքան շատ էր լսել թագավորի մասին, որ մեծ ցանկություն ուներ նրան սեփական աչքերով տեսնելու, քանի որ կարծում էր, որ թագավորը տարբերվում է սովորական մարդկանցից:

-Մարիանա, ուզում եմ գնալ մայրաքաղաք թագավորին տեսնելու:
-Ի՜նչ հիմարություն: Մի կամակորության պատճառով պատրաստվում ես վատնե՞լ մեր ունեցած փոքր գումարը: Մի՛ գնա:
-Քաղաք գնալու առիթը կօգտագործեմ սեղանատամս հանելու համար, այն ինձ շատ է անհանգստացնում:
Գյուղացին այնքան պնդեց, որ ի վերջո կինը նրան թույլ տվեց գնալ: Քաղաքն այնքան հեռու էր, որ մինչև տեղ հասնելը գումարից գրեթե ոչինչ չմնաց: 

13 июля 2015 г.

Ի՞նչը կփոխեի հայ հասարակության մեջ (առօրյա կենցաղ, մտածողություն և այլն), ինչ լուծման ուղի(ներ) կառաջարկեմ այդ ուղղությամբ

Երբ մարդիկ երկար ժամանակ ապրում են նույն միջավայրում, ձեռք են բերում ընդհանուր որոշ գծեր ու հավաքական մտածողություն: Այդ առումով հետ չի մնում նաև հայը, ով ժամանակային հոսքին զուգընթաց ստեղծում է իր ուրույն քաղաքակիրթ հասարակությունը:  

Առաջին հերթին ես չեմ ընդունում արարքը մեր հանրության այն զանգվածների, որոնք մի քանի մետաղադրամի համար նպատակահարմար են գտնում բռնել արտասահման տանող ճանապարհն ու իրենց «փոքրիկ ներդրումն ունենալ» Հայաստանում արտագաղթի ցուցանիշի բարձրացմանը: Հասկանալի է, որ այդ որոշումը սուբյեկտիվ այս կամ այն պատճառով է պայմանավորված, բայց տեսնենք, թե որն է լուծումը: 

5 июля 2015 г.

Ժիլ Սիմոն

Ծննդավայր՝ Նիցցա, Ֆրանսիա
Ծննդյան ամսաթիվ՝ 27 դեկտեմբերի 1984թ
Մշտական բնակության վայր՝ Նևշատել, Շվեյցարիա
Պրոֆեսիոնալ կարիերայի սկիզբ՝ 2002թ
Առաջին հայտնվելը ATP մրցաշարում՝ 2004թ, Մեց
Առաջին հայտնվելը Մեծ սաղավարտի մրցաշարում՝ 2005թ, Ռոլան Գարոս

Թենիսով զբաղվել սկսել է 6 տարեկանից: Պատանեկության տարիներին հասակով բավական ցածր էր իր խաղընկերներից, և նրան ոգեշնչում էր ամերիկացի Մայքլ Չանգը, ով չնայած իր կարճահասակ լինելուն՝ կարողացել էր լավ թենիսիստ դառնալ: 

Չափազանց նիհար լինելու և դանդաղ աճելու պատճառով Ժիլին տվել էին Poussin (ճուտ, ճուտիկ) մականունը: Այժմ արդեն այս բառը նրան չի բնորոշում. թենիսիստի հասակը գերազանցում է 180 սմ-ը:

Խաղընկերները և երկրպագուները նրան դիմում են Ժիլոու անունով: 

19 марта 2015 г.

Մտածում է հանճարեղ հռոմեացին

23 տարի, և դեռ ոչինչ չի արվել անմահության համար:

Ոչ ոք այնքան խիզախ չէ, որ չվախենա անսպասելիից:

Ես կնախընտրեի լինել առաջինը գյուղում, քան երկրորդը Հռոմում:

Մեծ գործերը պետք է իրականացնել առանց մտածելու, որպեսզի վտանգի մասին միտքը չնվազեցնի քաջությունն ու արագությունը:

26 февраля 2015 г.

Օսմանյան «Մեծ արծիվը»

«Մեհմեդը միաժամանակ բարեպաշտ է և մոլագար, ուսյալ մարդ է և սիրում է արվեստ, նա Հուլիոս Կեսար և հռոմեացիների վարքագրությունները կարդում է բնագրով, և այդ ամենի հետ միասին բարբարոս է և արյուն է թափում ջրի պես»:
Ստեֆան Ցվայգ, «Մարդկության աստեղային ժամերը»
Այսպես է նկարագրել ավստրիացի գրողը Օսմանյան կայսրության 10-րդ սուլթան Մեհմեդ II-ին, ում վերապահված էր «Քաղաքների թագուհու» գրավումը: Այդ իրադարձությամբ Թուրքիայի համար ճանապարհ բացվեց դեպի արևմուտք՝ Եվրոպա, Արևելյան Եվրոպան ենթարկվեց մշակութային վերափոխումների և վերջապես, ինչպես նշում են շատ մասնագետներ, սկզբնավորվեց միջնադարը (1453թ): Հասկանալի է, թե ինչով է պայմանավորված այն հանգամանքը, որ ներկայումս Բալկանյան թերակղզու որոշ երկրներում գերակշռող կրոն է ոչ թե քրիստոնեությունը, այլ իսլամը:   

6 февраля 2015 г.

«Վայրի արվեստ». Անրի Մատիս

Ֆովիզմ ուղղությունը (fauve-վայրի) առաջացել է Ֆրանսիայում 20-րդ դարի սկզբներին՝ հաջորդելով պոստիմպրեսիոնիզմին: Բնորոշ հատկանիշներից են՝ վառ և արտահայտիչ գույների կիրառում, հեռացում գծային ճշգրտությունից և լույս-ստվեր համադրությունից, ֆիգուրների պարզեցում և այլն:
Այս հոսանքի հիմնադիրն ու ամենից ճանաչված դեմքը ֆրանսիացի նկարիչ և քանդակագործ Անրի Մատիսն է՝ «Պար», «Նավակ», «Ընտանեկան դիմանկար» և այլ հայտնի ստեղծագործությունների հեղինակը: Սույն հրապարակման շրջանակներում կքննարկենք նրա կտավներից երկուսը՝ միաժամանակ պարզելով, թե ինչ է ընկած դրանցից յուրաքանչյուրի սյուժեի հիմքում: